Her er informationer om hvad du kan forvente, når du handler hos Travelfreak.dk

Service info

Du kan kontakte os på tlf.: 70 20 88 89 (man – tors. 09.00 – 16.00 fre: 09.00 – 15.00) eller på mail freakshop@freakshop.dk. Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen, som regel går det noget hurtigere.

Freakshop.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.
Fortrydelse og reklamation

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. 

Konkurrencer

Vi holder løbendende konkurrencer.

Du kan også deltage i konkurrencer uden at tilmelde dig nyhedsbrevet. Send i stedet dit svar til kundeservice@freakshop.dk
Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle påfreakshop.dk– er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Bestilling

På freakshop.dkkan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Når du handler med freakshop.dk indgås aftaler på dansk.

Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til kundeservice@freakshop.dk

Vi elsker vores kunder!

Vi betragter enhver ny kunde, som en nyforelsket betragter sin udkårne. Når en kunde handler hos TravelFreak.dk for første gang, ser vi på det som begyndelsen på et kærlighedsforhold.

Når du er nyforelsket:

  • Vil du gøre alt for din udkårne.
  • Kæmper du med næb og klør for at forelskelsen skal blive gengældt.
  • Du har kun din kærreste i hovedet.
  • Du giver din kæreste mere end han/hun forventer.
  • Du opbygger et tillidsforhold.
  • Du gør dig lækker og attraktiv.
  • Du er hjælpsom og galant.
  • De gode gamle dyder fra Emma Gad’s “Takt og Tone” vinder indpas i din tilværelse.

Vi har det på samme måde, hver gang en kunde handler hos os. Men vi går videre end nyforelskelsen, vi ønsker at forholdet skal være vedvarende, det skal blive til et ægteskab kunden skal helst komme igen. Derfor betragter vi aldrig vores kunder som givet. Vi tilpasser os hele tiden vores kunders ønsker og forventninger.

Nutidens kunder har (med rette) store forventninger til de forretninger de handler hos. Det er vores fornemste opgave, at leve op til disse forventninger. Utilfredse kunder må ganske enkelt ikke forekomme hos TravelFreak.dk, hvis det (gud forbyde det) skulle ske, vil vi gøre alt, hvad der står i vores magt for, at rette op på det igen.

Kunderne har første prioritet hos TravelFreak.dk