Er hotellet godt nok

0

Hver gang vi skal ud at rejse, er der en ting i selve bestillingsfasen, som volder en del kvaler: Hvilke hotel skal vi vælge og kan vi nu være sikker på at det er i orden med hensyn til beliggenhed, renlighed, service, mad m.v.

Luksus HotelFor år tilbage var det meget svært at vurdere om hotellet nu kunne leve op til lige netop vores forventninger, men i dag er det heldigvis noget nemmere, takket være de store hotelbooking sites og alle de mange rejsende, som bedømmer de enkelte hoteller på disse hjemmesider.

Hotellerne bliver tildelt karakterer efter deres evne til at leve op til udvalgte krav.

Booking.com belønner 630 danske hoteller og andre overnatningssteder
med Award of Excellence for 2014
Booking.com har netop belønnet 200.776 overnatningssteder i 176 lande med Award of Excellence 2014, der markerer virksomhedens fokus på at give kunderne den bedste oplevelse i samarbejdet med det globale netværk af partnere.

Årets prisvindere har sat rekord med en gennemsnitlig karakter på 8,7 ud af 10.
Rejs med stil Award of Excellence uddeles hvert år til overnatningssteder  for at belønne deres resultater i det forgangne år, vurderet ud fra de samlede gæsteanmeldelser.

For at modtage prisen, skal overnatningsstederne have en gennemsnitlig karakter på 8,0 eller højere baseret på mindst 10 gæsteanmeldelser i 2014.
“Kernen i vores forretningsfilosofi er, at alle typer af rejsende skal kunne finde verdens bedste overnatningssteder.” siger Henrik Strand, landechef for Booking.com i Danmark, og fortsætter:
“Vi er passionerede omkring denne opgave, og vi er stolte af vores globale netværk af partnere, som hele tiden leverer den bedste oplevelse for vores kunder. Vores Award of Excellence bliver givet til en udvalgt gruppe af partnere på baggrund af vores fælles indsats at skabe de bedste rammer for alle gæster.”
de bedste turistkunderI Danmark har 630 hoteller og overnatningssteder fået tildelt prisen med en gennemsnitlig karakter fra kunderne på 8,56.

Det land med flest priser, er Italien med 27.766 overnatningssteder.

Andre lande øverst på listen er USA (18.393), Frankrig (14.096), Tyskland (12.171), Spanien (11.819), og Storbritannien (11.225). Landene med den højeste gennemsnitlige score på sine gæsteanmeldelser er Østrig og Belgien med 8,84.
66 overnatningssteder har opnået den perfekte gennemsnitsscore på 10, heraf er 15 i Storbritanien, 7 i Italien, og 5 i Canada. Næsten en tredjedel af alle overnatningssteder, der modtager prisen for 2014 (64.846), har en gennemsnitlig score i deres gæsteanmeldelser på 9 eller højere.

Det højeste danske karaktergennemsnit ligger på 9,7.
Booking.com har i øjeblikket flere end 42 millioner gæsteanmeldelser på hjemmesiden og apps, og i 2014 kom der i gennemsnit 104.669 nye gæsteanmeldelser om dagen. De fem mest aktive lande med anmeldelser var Storbritanien (3.925.802), Tyskland (3.569.200), Frankrig (3.478.905), Italien (3.119.369) og USA (2.705.377).
Hotel karaktererBrasilianske, britiske, russiske, amerikanske og australske gæster kommenterede mest på mad og
drikkevarer i 2014, mens tyske, hollandske og spanske kunder talte mest om personale og placering.
Franske gæster kommenterede mest på værelsesfaciliteter, mens italienske kunder fokusererede mere
på transport og parkering.
Alle anmeldelserne er foretaget inden for de seneste 14 måneder af ”rigtige” gæster, efter de har boet
på overnatningsstederne. Booking.com’s gæsteanmeldelser bliver aldrig redigeret, og der er en række
sikkerhedsforanstaltninger for at garantere, at hver eneste anmeldelse er aktuel og autentisk.
Anmeldelser, der indeholder bandeord og/eller politiske, religiøse og racistiske bemærkninger, vises dog
ikke.

Share.

About Author

Comments are closed.